Clamoroso al Cibali!
Incredible result yesterday at Massimino stadium. Catania was easily winning 3-1 after 85 minutes. Then, in a moment of craziness, Sancataldese scored 2 goals in 2 minutes and unexpectedly the game finished with a draw.
The Rossazzurri didn't start well, in fact they were already 0-1 after 3 minutes. However an own goal in the first half, a free kick of Giovinco and an amazing goal of Sarao in the second half seamed to be enough for the record of 15 wins in a row.
Catania instead missed too many times the 4th goal and at the end learned the lesson in the hard way.
See highlights in the link below
C'mon Elephants!
Post match report.
By my friend Mr Carmine Milite - Muraiolo del Vecchio Muro Catanista:
Catania vs Sancataldese 3-3
E che schifiu è, u Catania nun vinciu. Ma chi cummina Ferraro .. e Bethers ma pi favuri. E du Giuvinco ca sa spacchìa ca palla. Questi sono i commenti dei tifosi subito dopo il pareggio con la Sancataldese. Per me il Catania ha disputato una buona partita. Forse un calo di concentrazione sul secondo e terzo gol presi che inficia la possibilità di lottare per i record di vittorie in casa e di partite consecutive. Nonostante il pareggio s'incrementa (per quello che vale) il vantaggio sulla seconda portando a venticinque lunghezze il distacco sul Locri. Oggi la difesa, che tante…